MANGE FØLELSER PÅ EN OG SAMME TID

Nå kjente jeg et sterkt behov for et skikkelig avbrekk i den kjente lesingen. Åh så sliten jeg blir av å pugge. Jeg elsker heldigvis dette faget som tar for seg markedsføring og forbrukeratferd, men jeg må si at jeg er utrolig sliten. På onsdag er den første eksamen, og etter det blir det et helvetes kjør – om jeg kan få si det rett ut.

 

Det hadde sikkert vært midt i blinken å trene nå, men jeg er rett og slett så tom og sliten her jeg sitter at jeg skal heller bare plante meg i sofaen og ta en god pause før jeg setter igang igjen med litt pugging….

 

Noen dager må jeg hente frem fighteren i meg. Men i dag må jeg faktisk legge den litt til side. For det er nemlig okei å kjenne på at man er sliten og ikke orker


Foto: Cassandra

 

Gnisten i meg er her enda, men jeg er ei jente som vil veldig mye. Og vil veldig hele tiden. Jeg må bare lære meg å være litt menneskelig – det jeg mener med det er at jeg ikke trenger å strebe etter det å hele tiden gjøre noe. For hva skjer når jeg ender opp med å ikke ha noe å gjøre? Eller ikke ha en plan, jo da kommer nok alt strømmende på.

 

Så da kjære Randi Annette – nå skal du puste, se TV, slappe av …. Fordi det er helt OK det også!

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Elise: Like sjokk hver gang nesten det der. Men det har vært fryktelig mye i år til meg fra før av også..

      Startet med operasjon og mye reising og styr rundt det. Så det har vært noe siden starten av året til nå.. Så et halvt år med mye på privaten også tar fryktelig på.

      Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar. Setter pris på det.

      Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg