SYKKELTRENING FRA MORGENEN AV

Reklame | Brazfit

God morgen alle sammen.

 

Er det bare jeg som er utrolig glad og takknemlig over det fine været vi har hatt i disse dagene? Det er jo helt utrolig! Jeg kan ikke tro det jeg ser når jeg ser på temeraturmåleren. Det er jo varmere ute enn inne – vi snakker om at det er 20 grader inne liksom. Så og si alt av varme slo jeg av på onsdag,men i dag slo jeg av absolutt alt. Jeg bor i et såpass solid bygg at varmen kommer uansett, så med solen som står på så trengs det absolutt ikke noe ekstra.

 

I dag tenkte jeg å starte dagen med en god sykkeløkt på omtrent 6 km. I og med at det er så fint vær, så vil jeg heller sykle på min nye og flotte sykkel et stykke, enn å sitte inne.
Jeg skal nemlig studere i dag og lese til eksamen, så for å kunne sitte på en verandra å få sol fra morgenen av så besøker jeg hun jeg skulle møte i utgangspunktet på skolen.

 

Så trening innendørs utgår nok i dag. Men jeg har med meg Brazfit treningstights som jeg skal ha på dersom jeg skulle trenge å kle på meg litt mer. Om det ikke blir kaldt så kan jeg finne på å bli litt (mer) solbrent…

 

 

Håper dere får en fantastisk dag. Og til dere som leser til eksamen, tvi-tvi!

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg