MIN 17.MAI FEIRING

Dagen i går gikk i ett fra morgen til kveld. Slik 17.mai pleier å være.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg og min kjære startet dagen med champagnefrokost hos mine venner med god stemning og masse deilig mat. Og i år som i fjor fikk jeg spørsmål om jeg kunne tenke meg å være duskedame og gå sammen med STAR WARS i borgertoget. Så det kunne jeg nesten ikke si nei til. Det var en så fantastisk opplevelse, så jeg ville ikke la være å oppleve det i år også. 

 

 

Gjengen tok meg inn i gjengen med en gang – akkurat som i fjor. Så det satte jeg veldig stor pris på.

 

 

I fjor dro vi sammen på pub og avsluttet dagen på restaurant, men i år dro jeg med min kjære å grillet ved en foss å matet ender, og dro hjem til meg for å spise is og drikke kaffe. Klokken bekket akkurat 22.15, og da varjeg klar for å ta kveld. I fjor la jeg meg en kvart over ni…. Så jeg var nesten like sliten i år, som i fjor.

 

 

Nå er det ett år til neste gang. Det er egentlig helt greit.

 

Håper dere hadde en fin feiring <3

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg