LEAMUS – DERFOR HAR JEG DET… TYDELIGVIS

Jeg har i denne perioden kjent på trøtthet, stress og leamus – eller lemus, som jeg velger å både si det og skrive det.

Jeg fikk lyst til å google det å jeg kjenner jeg nesten bare sklir sakte men sikkert av stolen, å føler meg så truffet. Ifølge det jeg kunne lese på Internett, stod det følgende:  Bruk av koffein, angst, mangel på søvn og stress kan også forårsake leamus, forteller Jusufovic.

 

Foto: Drea Karlsen

 

Så da er det nok uten tvil mangel på søvn, litt kaffe og en stor dose stress. Jeg har faktisk sovet 10 timer de siste to døgnene til sammen, av ulike årsaker. Så det er kanskje ikke noe overraskelse at dette skjer nå.

 

 

Så med det tar jeg meg en Tuborg Hvid med hele 4,6%  alkohol. Fordi jeg fortjener det.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg