FACE IT

I dag våknet jeg halv åtte og var i grunn litt trøtt og sliten, på tross av at jeg hadde sovet litt over åtte timer. Men etter en hektisk femtimers eksamen i går, der jeg følte jeg hadde akkurat litt for lite tid, ble jeg rett og slett utslitt. Men HEEEEY – nå er det bare en eksamen igjen. Dere aner ikke hvor god den følelsen er

 

Tanken slo meg i det jeg våknet at jeg kunne jo forsåvidt stikke over veien for å trene litt styrke på 3t-Ilsvika. For jeg kunne huske at det var lenge siden sist – veldig lenge siden sist… Og det var så godt å treffe de som jobber der igjen. Det har jo til tider vært mitt andre hjem <3

 

 

På trening presterte jeg helt ok, men nå er jeg i overkant streng med meg selv også.. Men litt betenkt ble jeg da jeg dro fra 3T-Ilsvika….


Foto: Cassandra Coste

 

Når jeg kom hjem tok jeg en kjapp kikk på treningskalenderen min der jeg noterer når jeg har trent. Den viste følgende treningsøkter i år:

Januar: 14
Februar: 4
Mars: 5
April: 7
Mai: 2

 

Er det rart jeg har mistet litt styrke? Nei. Jeg hadde jo en operasjon i foten i februar, så det er kanskje ikke så rart at det var såpass lite treningsøkter. Pluss masse eksamenslesning… Så jeg skal vel ikke henge med leppa. Men kjære vene, så lite som jeg faktisk har trent i år.

 

 

 

 

 

Men i juni blir det andre boller – det skal jeg love meg selv først og fremst.

 

 

KJØR!!

 

#trening #motivasjon #helse #styrketrening #styrketrening #styrke

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg