LADY IN RED

Etter mange timer med både masse tanker, følelser, vurderinger frem og tilbake – ja, så bestemte jeg meg for å samle en gjeng hjemme hos meg. Det har vært så mye den siste tiden både her og der, så det å koble litt av gjorde virkelig godt. Eksamen står i full fokus fra morgen til kveld også, så jeg kjente det var akkurat dette jeg trengte.

 

 

 

Og en god dose med latter ble det også når disse bildene ble tatt. En god latter forlenger livet sies det – ja, kanskje det ligger noe i det.

 

 

Jeg var på en konsert med Bøgdabråk i går. Jeg tror aldri jeg blir for gammel til å gå på slike konserter jeg. Det var en fantastisk kveld og jeg danset swing til jeg ble gjennomvåt. Haha – det er faktisk helt sant.

 

Men i dag er virkeligheten tilbake og jeg må bare henge i og gjøre det som skal gjøres.

 

 

Hva synes dere forresten om min outfit?

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg