DEN FØLELSEN

Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men jeg våkner alltid så alt for tidlig. Klokken er nærmere 06.00 når jeg våkner av meg selv, og der ligger jeg å prøver å slappe av og prøver samtidig å knipe igjen øynene så jeg greier å sovne igjen. De siste dagene har jeg hatt alarmen på til klokken 08.00 for å trene, men jeg greier uansett å våkne så alt for tidlig. Så er jeg forferdelig trøtt hele dagen når jeg er på jobb. Det er så slitsomt.

 

Men i morgen skal jeg reise hjem til pappa der jeg vet jeg får slappet skikkelig godt av, så da tror jeg at jeg greier å sove lenge – veldig lenge. Ja, det vil si til halv ni eller noe. Det er uansett mye lenger enn klokken seks.

 

 

 

Det blir godt å komme seg til havgapet uten å ta med en eneste bok, kun meg selv. Det ser jeg så utrolig frem til. Jeg smiler når jeg tenker på det. Det er så fantastisk godt å tenke på at jeg finner nesten ikke ord. Og neste uke skal jeg på ferie til Krakow. Jeg har så mye fint å se frem til nå. Det er deilig å tenke på. Det skal godt gjøres å unngå stress og jag. Men når man virkelig kan unne seg litt fri og koble av litt, da kan man se seg tilbake å tenke på at alt var verdt det. Når det var dette man hadde i vente.

 

Evig optimist eller noe sånn. Ja, jeg er vel det.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg