SLIK HOLDER DU DINE HVITE SKO HVITE

For noen uker siden stod jeg ved siden av noen som hadde helt nye hvite sko, og innså ganske raskt at mine sko minnet mer om en gråfarge enn hvit. Da kom jeg på at jeg hadde akkurat det jeg trengte, og i og med at jeg vet det er flere enn meg som har hvite sko, tenkte jeg at jeg kunne dele mitt tips med dere.

 

Dette er ikke et sponset innlegg.

 

Først renset jeg skoene med denne rensen så jeg fikk vekk skitten.

 

 

Så gikk jeg over med denne stiften og fargela skoene (jeg presset den ned mot skoen, så kom det ut hvitfarge. G E N I A L T!!)

 

 

Slik så de ut før jeg renset de.

 

 

Og etter.

 

 

Se så fine de ble! Stikk innom en skobutikk, og de kan helt sikkert hjelpe dere. 

 

#tips #sko #reebok #hvit #hvitt #hvitesko #joggesko

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg