IKKE ALLTID DET BLIR SOM PLANLAGT

God mandag mine lesere. Jeg må få lov til å si at denne uken startet veldig bra, men også med en realt

P A N G! Plutselig var det mandag liksom, ja den kan komme brått på den.

 

Jeg kom ikke hjem til Trondheim før sent i går kveld, og jeg sovnet vel omtrent rundt klokken 01.00. Også hadde jeg så klart på alarmen litt for tidlig, men grunnen var at jeg skulle trene før jeg startet på jobb klokken tolv. Halv ni var litt tidlig så jeg utsatte alarmen i tjue minutter. Og der våknet jeg til en hyggelig melding fra min gode venn, Eirin, og hun kunne tenke seg å komme på besøk. Og det var virkelig hyggelig.

 

Treningen kunne jo utsettes til etter jobb, omtrent klokken 21.00 kunne jeg også trene – tenkte jeg.

 

 

 

Men arbeidsdagen min ble så hektisk og jeg fikk ikke spist før klokken var halv seks. Så det ble lite mat og masse stress, men jeg elsker å jobbe under press, så jeg skal ikke klage.
Men etter jobb tenkte jeg at jeg kunne jo vaske vinduene mine, helt til jeg kjente hvor godt det var å sette seg ned å spise hjemmelagd pizza og se på en ny serie som jeg kom over. Så det å trene og det å vaske vindu, ja det gikk mer som rett i vasken.

 

Men jeg setter stor pris på denne kvelden også med å slappe av. Egentlig skulle jeg på fotoshoot i morgen tidlig, men det er så mye som skjer denne uken, så jeg spurte pent om å utsette det til neste uke. Da har jeg jo litt å se frem til da også.

 

Jeg liker å ha ting å se frem til. Spesielt i perioder der det skjer mye. Det er ikke mange ukene igjen til festival og ferie heller. Deilig å tenke på, spør du meg.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg