SJEKK BILDENE – MIN SUITTE I KRAKOW

Jeg må bare få lov til å vise dere hvor fint jeg og kjærsten min bodde de dagene vi var i Krakow. Det var så ufattelig fint. Og det er første gangen jeg kommer til en suitte som leverer denne standaren. Champagne i en bøtte med is, kaffemaskin, morgenkåpe, boblebad, ørepropper, fruktfat, sjokolade…. Og toppen av det hele, vi kunne drikke og spise av alt fordi alt var inkludert. Alltid et fullt kjøleskap, daglig skift av håndklær – jeg ble sjokkert faktisk.

 

 

 

Boblebadet rett ved sengen og speil over alt. Så lyst og fint.

 

 

 

 

Badet hadde dobbeldusj og fin innredning. Det var så rent og fint, noe jeg er veldig opptatt av når jeg kommer til et hotellrom.

 

 

 

 

Det er så rart å tenke på at jeg i dag våknet opp i dette rommet. Og nå sitter jeg her i leiligheten min i Trondheim. Det er liksom bare en svipptur med fly noen få timer, så er du en helt annen plass. Været var magisk også. Oppi 28 grader på det meste.

 

Vi bodde midt på torget og vi fikk sett mye som ga inntrykk på godt og vondt. Krakow har sin historie.

 

 

Det ble bare bilder av suitten i dette innlegget, men jeg skal dele flere bilder med dere senere. Og jeg skal ikke minst dele navn på ulike plasser dere bare må oppleve. Men nå skal jeg faktisk stelle meg for så å legge meg. Det har vært en tur jeg kan kjenne snevet av enda, for å si det pent. For en fantastisk gjeng å reise med.

 

En tur jeg aldri kommer til å glemme. Vi var tre fantastiske par på denne reisen, og jeg kan nesten ikke vente med neste avreise. For det er slike reiser som skaper minner for alltid. Takk <3

 

#krakow #reise #tur #utlandet #suitte #opplevelse #venner #familie #kjæreste #kjærestetur

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg