TILBAKE TIL RUTINER

I dag ble jeg i utgangspunktet invitert med på en løpetur klokken 06.30, men jeg takket net til det. Selv om det satt langt inne å si nei til en så stor utfordring. Det å jogge i seg selv er mer en stor nok utfordring for min del, så på en måte hadde jeg veldig lyst til å være med. Men i og med at jeg var såpass trøtt og sliten etter at jeg kom hjem ifra Krakow, så valgte jeg å passe på så jeg fikk nok med søvn istedenfor.

 

Men trening ble det likevel, men da på 3T-ILSVIKA.

 

Foto: Cassandra Coste

 

På dagens trening hadde jeg fokus på rumpe, lår, grepstrening, kondisjon, mage skuldre og rygg. Jeg har ikke disse legday – greiene. Jeg liker å trene hele kroppen i en og samme økt fordi det kan komme noe uforutsett som gjør at noen økter utgår. Da er det dumt å ha gått glipp av noen muskelgrupper tenker jeg. Derfor liker jeg å kjøre på med fokus på enkelte muskelgrupper, men passe på så jeg får trent hele kroppen.

 

Smak og behag, men jeg trives godt med å trene på denne måten.

 

 

 

 

Hva er ditt mål for denne uken? Har du et mål om å trene et bestemt antall økter? Ikke spise smågodt eller drikke øl? Legg gjerne igjen en kommentar om hva ditt mål for uken er.
For min del er målet å spise sunt midt i uken, så får jeg kose meg litt ekstra til helgen. Det ble litt alkohol og godt med mat i Krakow, så da er motivasjonen desto større nå.

 

 

Ønsker dere alle en flott dag.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg