RELAX – TAKE IT EASY

Hva er vel ikke bedre enn å legge seg ned i sofaen etter en fantastisk dag på jobb? Jeg har jobbet fra ett til åtte med så mange ulike kunder som ville så mye forskjellig.

En utrolig spennende og morsom arbeidsdag får jeg vel si. Det å være frisør er så utrolig morsomt og fint. Jeg føler meg ganske heldig som har denne evnen til å gjøre folk så glade ved å gi litt ekstra massasje, lette deres hverdag og gjøre en forskjell. Det å klippe og farge er en kunst. Ja, det er en fin dag å se tilbake på, det er helt sikkert.

 

I kveld slapper jeg bare av og tar livet med ro. Men om litt blir det leggetid.

 

I morgen skal jeg tilbake på jobb igjen, og jeg kan med hånden på hjerte si at jeg gleder meg skikkelig. Hvor heldig jeg er som har en jobb jeg trives godt med, der jeg får brukt mine evner og ikke minst dele så mange timer sammen med noen jeg setter pris på. Ja, jeg sier det som det er jeg. Jeg trives så godt i yrket at jeg finner ikke ord. 12 år har jeg jobbet som frisør. Det er kult å tenke på det.

 

 

Nå skal jeg slappe av litt til før det blir leggeitd. Gleder meg til å legge meg, det er også en god følelse.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg