EN DEILIG START PÅ EN DEILIG DAG

Reklame | Brazfit

Jeg skal innrømme en ting, og det er at jeg kjente på at det var skikkelig tungt å stå opp i dag når alarmen ringte klokken 08.00. Jeg hadde en avtale med ei venninne om at vi skulle trene sammen på 3T-ILSVIKA klokken 08.30. Jeg stod ikke opp før klokken var 08.15. Jeg hadde ikke sjans. Men jeg var på trening 08.33, så jeg vil si det var innafor. 

 

Jeg kjørte igang en treningsøkt med syv ulike øvelser som vi kjørte noen runder på. Jeg kan ikke huske å ha svettet så mye på trening bare ved å trene styrke. Det var helt villt. Men så godt.

 

Nandita Myre Paulsen er fotograf og tok noen bilder av meg. De er ikke redigerte, bare heldig med lyset. Bildene er tatt med mobil.

 

 

 

3T-Ilsvika er utrolig flott. Jeg har blitt skikkelig glad i dette senteret. Det er så lyst og fint. Nede i kjelleren kan jeg leke litt apekatt med tanke på alt de har av utstyr. Jeg elsker å prøve nye ting som er utfordrende.

 

 

Denne stangen lå der ferdig med 60 kg, så jeg tok noen reps her også. Etter treningen vel og merke, så jeg var god og varm.

 

 

Har du trent i dag, eller skal du trene?

 

#trening #trondheim #3t #3ttrening #Helse #styrketrening #Motivasjon #styrke #fitness

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg