HELG

 

I går ble jeg invitert med på en fest med masse businessfolk, noe som var kjempe spennende og utrolig morsomt. I og med at jeg studerer så var det en kjempe fin anledning til å få møte folk som har vært i mine sko,  for så å se hvor de er nå. Mange av de har studert på BI, og da markedsføringsledelse som jeg gjør nå. 

 

Der var det tapas fra restauranten Frati, og ellers medbrakt drikke.

 

Gårsdagens antrekk var den røde overdelen, sort bukse og en kort sort dressjakke.

 

Det ble ikke noe sen kveld, da jeg skulle opp tidlig i dag for å dra på jobb. Men morsomt å være sosial og kunne skape et nettverk.

 

Hva er dine planer for helgen? Legg gjerne igjen en kommentar om du vil.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg