SISTE ARBEIDSDAG FØR FERIE

I dag har jeg min siste arbeidsdag før jeg får ut i ferien. Og ferien kommer som bestilt. Jeg har jobbet i fire dager på rad, noen dager også før jobb, med å male. Male, jobb en full dag, for så å hjem å vaske, maskere og male. Jeg har blitt ferdig ca 23.45 hver kveld. Men nå er det bra fint hjemme hos meg også. Det må sies.

 

Så på fire kvelder, er det mye som kan bli gjort. Men i dag blir den første dagen der jeg kun skal jobbe, og jeg kjenner det holder massevis.

 

 

Ingenting er som å gå ut i ferie når man virkelig er skikkelig sliten. Og ikke nok med det – når finværet også kommer. Bilder av leiligheten kommer selvsakt, men det blir om noen dager når jeg setter meg ned med det.

 

Nå skal jeg på jobb. Lag dere en god dag da dere.

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg