SE RESUALTET AV OPPUSSINGEN JEG UTFØRTE

Jeg hadde mine planer for dette året, eller rettere sagt, etter eksamen. Alt skulle skje i juni ifølge meg selv. Jeg gjennomfører ofte det jeg bestemmer meg for. Og jeg elsker utfordringer. Jeg har snakket om å male i ett år, men med tanke på farger, hvordan det skulle males og hvilke vegger – det måtte jeg ta noen runder på.

 

Jeg kom til Trondheim en tirsdagsmorgen, dro hjem en liten tur før jeg dro avgårde for å kjøpe maling, rull, kost, maskeringsteip etc. Hjem kom jeg meg en time før jeg måtte sykle til jobb. Vasket ned veggene jeg skulle male, og startet på med maskeringen. Jobbet, kom hjem og spiste litt. Så var det å kaste seg over maskeringen, og starte på med å male.

 

Ene og alene stod jeg der å dro benker frem og tilbake. Malte høyt, malte lavt. Kom sevfølgelig borti det hvite taket med den gråfargede malekosten. Full panikk og måtte gnikke det vekk. Ja, det var til tider strevsomt. Det var litt mørkt en stund – for å si det sånn….

 

Etter å ha malet stuen, startet jeg på med gangen.

 

 

 

 

Så utrolig mye jobb med denne maskeringen. Utrivelig til tider. Men ferdig skulle jeg bli til ferien.

 

 

 

 

 

Og her ser dere resultatet. Kjempe fint, om jeg kan få si det selv.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Spisebordet pusset jeg opp for 4 år siden. Det tok mye lengre tid å pusse ned det og male det. Det var slitsom det….

 

 

 

 

Ledningene skal jeg feste i taket igjen, men jeg stresset ikke med det siden jeg skal være på ferie nå i 3 uker.

 

 

 

 

 

Hva synes dere om resultatet? Jeg kan få lov til å være litt stolt – eller?

 

 

#interiør #oppussing #maling #kontrastvegger #kontrastvegg #grått #hjem #hjemmet #forandring

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg