DAGENS

Dagen i dag har vært helt fantastisk, som de andre dagene jeg hadde i Hoston. I dag var det tredje dagen jeg var der, og i dag kom jeg meg opp i rett tid. Sengen og ikke minst det sengetøyet jeg lå i var himmelsk. Helt fantastisk rett og slett. Men sengen jeg skal ligge i i kveldene fremover, den er heller ikke noe å klage over. Den er god den.

Etter en god frokost, lå vi i sofaen å slappet av med Store maskiner som guttene likte svært godt. De er barna til søskenbarnet mitt, 4 og 6 år. De kaller meg tante og vil sitte i fange. Og ikke minst, de elsket å leke med meg. Jeg er så utrolig glad i barn, så jeg får ofte god kontakt og kjemi med barn – noe jeg er utrolig glad for <3

 

Å fotografere barn kan være utfordrende. De elsker å lage grimaser og det å tøyse. Men de bildene jeg fikk tatt av de i dag, de må jeg si meg veldig fornøyd med.

 

Vannet var litt kaldt, men det var et strålende fint vær. Deilig med en tur til vannet for store, og for små.

 

 

 

Theo var også med.

 

 

Det er så nydelig i Hoston. Men det hadde ikke vært like nydelig der uten denne flotte familien som åpner hjemmet sitt. Barna er utrolig flinke og snille. Har god humor og de ropte TAAANTEEEE hele tiden. Ikke at jeg er tante, men jeg lar jo meg lett sjarmere, så jeg svarte gledelig JAAAA. 

Masse kos, mye latter, fine opplevelser, shopping, turer, god mat, spillkveld og masse lek med barna. For en start på ferien.

 

 

 

 

 

 

Jeg har sagt jeg vil bli flinkere til å gå turer og benytte meg av naturen. Så langt i år har jeg gått en del i skog og mark. Jeg startet i mars da jeg var på hyttetur, men der var det enorme mengder med snø.(Jeg husker ikke hva det het eller akkurat nå…).
Ellers har jeg vært på turer i Trondheim, og i dag i Hoston. Mye mer enn det noen gang har vært.

 

 

Sist da jeg var på besøk var juni i fjor, alt for lenge siden. Men da var vi også på en fin topptur. Og da besøkte vi noen venner av de som hadde gård. Masse fine dyr, blant annet denne dronningen.

 

Det er perfekt for barn i Hoston. Så mye gøy å finne på. Så har du ikke vært der enda, så anbefales det. Bare 20 minutter kjøretur med bil fra Orkanger.

 

 

Nå er jeg hjemme hos pappa på Mausund. Tre uker ferie. Det skal jeg nok takle.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg