FESTIVAL – UTIHAVET

Det er så utrolig merkelig å tenke på at det er ett år siden sist at jeg var på Utihavet festivalen. Med tanke på hvor mye som har skjedd siden sist. For ett år siden skulle jeg studere i Molde blant annet. Jeg kom ut av et seks års langt forhold – ja, det har skjedd utrolig mye det siste året.

 

Denne festivalen har jeg gledet meg til i nesten et halvt år. Ja, helt siden jeg fikk høre at BØGDABRÅK skulle komme. Jeg er så utrolig glad i musikken og sangene de spiller. Og i kveld skal jeg oppleve de live for andre gang i år.

 

I går var det Vassendgutane, Temur og Elly Ekko som spilte.

 

Ikke den beste bakgrunnen eller de beste bildene, men jeg fikk lurt med meg pappa utenfor huset vårt for å knipse noen bilder. Jeg kunne selvsagt lagt mye vekt i det å få bildene finere ved å redigere farger osv, men dere får ta bildene slik de er.

 

Det har blitt minimalt med fotoshoots og bilder generelt i det siste. Og blogging generelt i grunn.

 

 

Ny topp og ny bukse til ferien. Jeg fikk ikke shoppet nok i Krakow, da det bare ble to plagg. Så jeg fikk shoppet en del før jeg gikk ut i ferien nå.

 

 

Nå er det bare å se frem til i kveld. Jeg gleder meg skikkelig.

 

#festival #fest #foto #bilder

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg