NOE SOM GIR MEG FRYSNINGER

For en måneds tid siden oppdaget jeg noe jeg ikke hadde sett her hjemme før. Nemlig et lite vepsebol. Det var nesten litt ekkelt å se på, da jeg fikk frysninger av å se på de vepsene som holdt på å bygge og bygge…

 

Nå, en måned senere kom jeg på til å tenke på det igjen. Kanskje det har blitt litt større enn sist gang, tenkte jeg.

 

Å det hadde det. Opp til 4-5 ganger så større. De flyr inn og ut. Går over det å bygger og bygger.

 

 

Nærmere enn dette våger jeg meg ikke.

 

 

Det er jo et mesterverk. I så fall synes jeg det. De små vepsene…..
Det var ikke så enkelt å legge merke til, da fargen på veggen går nesten i ett med vepsebolet. Det er første gang jeg opplever noe slikt her ute.

 

 

 

 

Har du sett et slik vepsebol før kanskje?

 

#vepsebol #veps #Insekt #mausund

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg