LAKSEFISKE OG 32 VARMEGRADER

I går hadde jeg tidenes opplevelse. En skulle kanskje tro at jeg var vant med fiske, noe jeg kanskje også er. Men jeg har fisket mer med pilk på sjøen, enn etter laks. Dette skulle være min første laksefiske på en utrolig flott plass i Trondheim. Været var upåklagelig. Hele 32 grader, noe som var så utenkelig varmt til å være i Trondheim. Men så fint det var.

 

Noe så kos. Hyggelige mennesker samlet sammen på en liten øy. Jeg kunne ikke fått en bedre opplevelse.

 

 

 

 

Jeg må bare få beklage at bildene i dette innlegget ble som de ble. Ikke alle som ville bli lastet opp i stor størrelse..

 

 

Det ble fanget en ål av alle ting. Ingen laks. Vi kunne se den, men vi skulle ikke være så heldige at vi skulle få en på kroken. Den nappet i kroken, om det teller……

 

Mye god drikke og grillmat. Dette ga virkelig mersmak. Jeg er vant me havet og sjøen. Men noe så romantisk og fint å ro i en båt i et sånt vær. Det har jeg skikkelig lyst til å gjøre flere ganger.

 

 

 

 

Å her har vi Magnus. Han ville så gjerne bli avbildet på denne bloggen. Så her er du, Magnus.

 

 

 

Han kunne det å sette på nye kroker, mye spytt måtte visst nok til.. Det stod ikke på spyttet, for å si det slik. Dette hadde han gjort før….

 

 

 

 

Har du fisket etter laks på denne måten før? Jeg gjør det gjerne igjen. Eller bare sitte i en trebåt og ro uten en lyd rundt meg. Det hadde jeg virkelig satt pris på.

 

Nå skal jeg nyte de siste dagene jeg har igjen av ferien min. Ønsker dere alle en super dag.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg