ET BILDET SIER ALT

Selv om bildet her ble tatt i mai i år, begynner jeg faktisk å le når jeg ser på bildet. Fordi dette bildet beskriver virkelig kvelden i går. Jeg ler faktisk her jeg sitter ene og alene – høyt for meg selv.

 

Jeg jobbet en kortere dag i går. Deilig vær, men kanskje litt i overkant varmt, men jeg så virkelig frem til kvelden. Tapas hjemme hos meg med gode venner, for så å sjekke utelivet.

 

En god latter forlenger livet.

 

Sett vekk ifra festivalen som var hjemme tidligere i sommer, så var denne kvelden den beste på lenge. Folk var i godt humør og det var generelt en bra kveld. Kvelden føltes utrolig lang, noe som gjorde kveldan enda bedre. Og den avsluttet like bra som den startet….

 

Det er nettopp slike opplevelser som er godt å se tilbake på når jeg begynner på BI igjen i august. Da blir det litt mer hektisk. Denne sommeren har virkelig vært fin. Det hjelper på med godt vær, det er det ingen tvil om.

 

Lag dere en god dag.

 

-Randi Annette-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg