SOMMER, SOL OG SORBET

Det er slettes ikke feil med sommer når den byr på et slikt vær som det har vært i år. Hele mai og juli har vært ubeskrivelig fin. Og hva er vel bedre enn noe kaldt i denne varmen?

 

De er friske og utrolig gode. Selv har jeg brukt å lage saftis selv, men aldri prøvd sorbet. Det skal være ganske enkelt, men det enkleste er jo bare å kjøpe de ferdige på butikken.

 

Sorbet fra Henning Olsen

 

 

 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg har benyttet meg av kald drikke (les øl…. Og brus), stort sett i solveggen, og det har blitt spist overraskende lite is i år. Jeg elsker jo is, så det er litt uvant til å være meg.

 

 

Har dere smakt noen av disse før? Jeg anbefaler de på det sterkeste. Dette er ikke et sponset innlegg, bare en anbefaling hvis du har lyst til å prøve noe du kanskje ikke har prøvd.
Kan kose deg ene og alene med en skje, eller dele med noen du er glad i <3

 

Lag dere en fantastisk dag.

 

#henningolsen #is #sorbet #sommer

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg