NÅR DET IKKE BLIR HELT SOM PLANLAGT

Jeg har alltid sagt: Det som ikke går, det skal gå. Koste hva det koste vil, liksom. Men alt med måte, det må jo sies. Planen min var å kjøre på med husarbeid når jeg kom hjem ifra jobb, men den planen gikk jo rett i vasken. Jeg var så sliten, å tenkte at jeg får heller stå opp en time tidligere i morgen, så får jeg slappet av litt i kveld.

 

Noe jeg er skikkelig glad for nå. For nå har jeg det utrolig koselig og hyggelig i sofahjørnet med pleddet, med TV’n i bakgrunnen. Smil- sjokolade har jeg også koset meg meg etter middagen.

 

Det er viktig å ofre seg og gi av seg selv, til en viss grad. Er det behov for å slappe av, så er det faktisk greit å slappe av også..

 

Dagen min så slik ut i dag:

 

Trening fra 09.00 til 09.50
Tørking av støv og rydding av leilighet frem til klokken 11.00
Shopping til 11.35 (kjøpe ny ryggsekk)
Jobb fra 12.00 til 20.00
Shopping til 20.30 (kjøpte noen gaver…)
Syklet hjem og lagde middag som jeg spiste 21.00
Også ble det sofaen…..

 

Så det å starte på med å støvsuge og vaske gulv, det får jeg heller gjøre i morgen tidlig en gang mellom 07.00 og 07.30 tenker jeg. Så blir det jobb og helg. Det er hektisk på jobb om dagen også, der jeg står og går hele tiden. Så kanskje ikke så rart at sofaen var magisk i kveld.

Hva har dere gjort i dag? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Godt å se det ikke bare er jeg som strever i blant Randi 🙂
      Hva vi har gjort i dag?
      Vel, har vel vært på jobb, løpt som en gal og avslutta dagen med en regntung tur til Vettakollen med kona! 🙂
      -Jørn-

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg