BILDER FRA FOTOSHOOT

Da skulle jeg stille opp som modell igjen, å det skulle være utendørs. Street style, rettere sagt.

Skikkelig gøy å være foran kameraet igjen for en fotograf. Det er et halvt år siden sist, om jeg ikke husker helt feil. Morsomt å kunne utfordre seg selv litt, tenker jeg. Det er jo ikke sånn at jeg alltid føler meg vel og har skikkelig troen på at de poseringene jeg gjør blir så bra, men jeg tør i så fall å prøve. Å ved prøving og feiling, ja, så kommer det noe godt utav det uansett tenker jeg.

 

Foto: Cassandra Coste

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Hår og makeup stod jeg selv for.

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes dere om bildene? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

#foto #fashion #fotoshoot #shoot #mote #trend #makep #sminke #photo #photoshoot

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg