ARMY PHOTOSHOOT

Er det noe jeg elsker, så er det militær og jagerfly. Jeg er jo oppvokst med en far som har over tjue år med seg ifra militæret. Ikke med jagerfly, dessverre. Jeg elsker jagerfly, men jeg klarer ikke å sette fingeren på hva det nødvendigvis er. Det er kanskje måten de beveger seg på i luften, at de bråker skikkelig og at de i det hele tatt kan holde noe som er så tungt i luften. Ikke vet jeg. Jeg skulle nok ha valgt en annen utdanning for mange år tilbake.

 

Eller, så kan jeg bare ha det som hobby – se i luften og løpe som en gal jente ut døren når det braker rundt meg. For det skjer nemlig…… Svært ofte.

 

Foto: Cassandra Coste

 

Når det gjelder bildene, så er det vel ingen tvil om at det er kun jakken som minner om Army. Men jeg synes helheten var kul med tanke på klærne. Og når det kommer til shoot, så er jo alt lov.

 

 

 

 

 

 

 

Det hadde vært kult å sminket seg litt mer i ansiktet så jeg så mer skitten ut. Men jeg skulle rett å jobb etterpå, så jeg kunne ikke være for kreativ her.

 

Hva synes dere om bildene og stilen? Jeg skulle vært i militæret og opplevd det. Jeg har kjent på det i så mange år. Hadde jeg vært ti år yngre, da skulle jeg ha opplevd det. Kjenne på å fryse, løfte tungt. Stå opp tidlig og rett og slett kjenne på det å må meste ting man kanskje ikke trodde man ville takle.

 

Men sånn er jo livet i seg selv også på mange måter. Det man ikke trodde man skulle få til, greier man. Pr. dags dato kan jeg ikke komme på å ikke ha fullført noe mål. Hardt arbeid ligger bak. Svette og tårer må kanskje til. Men til syvende og sist, så er det verdt det.

Det var dagens.

 

Lag dere en god dag.

 

#army #Militær #Shoot #foto #bilder #photoshoot #fotoshoot

-Randi Annette

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg