SE MASSE BILDER FRA HELGEN MIN PÅ MAUSUND

Veldig spontant ble det en hjemreise denne helgen. Det var ingen tvil om at dette var et meget godt og riktig valg for meg. Her kan jeg slappe av og her kan jeg rett og slett anstrenge meg minimalt. Akkurat hva jeg trengte.

 

Et bildet av meg og pappa <3

 

Vi har ikke gjort så mye denne helgen, annet enn å besøkt graven til mamma og gått svært mange turer.

 

 

 

Så nærme, men så langt ifra…..

 

 

 

 

 

Noen turer gikk jeg med pappa, andre turer alene. Det er så tiltak for meg å gå turer i Trondheim. Men her ute er det fantastisk fint å gå turer. Og været har vært helt fantastisk!

 

 

 

 

 

Da jeg passerte huset til en familie her ute, måtte jeg se to ganger. Jeg så noen føtter, men ikke noe mer. Denne har tydeligvis fått masse oppmerksomhet i år, fortalte de.

 

 

 

Utsikt fra perlen sitt høyeste punkt. Finere blir det ikke. Ikke i mine øyne i så fall.

 

 

Husker dere vepsebolet jeg viste dere i sommer?

 

 

Slik ser det ut nå. Tar man ikke vare på det man er glad i eller pleier det med kjærlighet, ja da blir resultatet ganske enkelt slik. 

 

 

 

Som vi koset oss i går. Helt fersk, nyfisket kreps. Bakt i ovnen med masse gode smaker. Jeg elsker sjømat. Det er nesten så kreps er bedre enn krabbe. Det er ikke langt unna, spør du meg.

 

 

 

 

 

 

Dette var min helg, så langt <3

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg