DENNE DAGEN BLIR GULL

Noen ganger så vet man det bare er dagen. I det man våkner og tenker at denne dagen kommer til å bli skikkelig bra. Det er en god følelse det. Jeg har jo hatt veldig fine dager i det siste også, men jeg har jo vært så forferdelig forkjølet. Har vært sosial og vært med på det jeg har blitt invitert på, men det sier seg selv at det er mindre hyggelig når jeg må nyse hvert kvarter…

 

Men nå føles formen bedre og jeg kan i grunn ikke klage på noe som helst. Ting føles veldig bra!

 

Foto. Cassandra Coste

 

 

 

 

Nå skal jeg på jobb, noe jeg virkelig gleder meg til. Full liste, god stemning og fantastiske medarbeidere.

 

 

Så blir det en fin helg etter det <3

 

Lag dere en god dag. Det er nemlig opp til dere selv til syvende og sist.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg