DAGEN FØR DAGEN – HVA TENKTE JEG PÅ?

Reklame | Brazfit

Den tanken har slått meg så mange ganger, og enda nå her jeg sitter, så forstår jeg ikke i det hele tatt hva som skjer i morgen. Da smeller det liksom. Helt sykt å tenke på. Jeg var inne på tanken om å trekke meg for en måned siden, da jeg ikke har trent, og skulderen min var katastrofe. Forkjølet ble jeg også, noe som fortsatt henger igjen. Men hei – jeg kunne bare ikke unngå å være med. Det skal jo bli gøy.

 

 

 

 

 

Å veldig tøft, så klart. Men hvis det ikke er utfordrende, så er det heller ikke en konkurranse. Jeg kan ikke si noe for sikkert nå, men det er en fare for at jeg kommer til å ha lyst til å konkurrere senere også. At dette er det som skal til for å bare hoppe i ting senere.

 

Nå i kveld har jeg laget meg hjemmelagd pizza, og nå sitter jeg med en boks pepsimax. Rett og slett slapper helt av, lade batteriene til i morgen.

 

 

Da smeller det. Da smeller det for alvor.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg