MENN MED BALLER!

Reklame | Brazfit

Jeg må bare få lov til å si at jeg ble utrolig glad når jeg var med på en gruppetime i kveld. Vi var omtrent 40 stykker, og når vi skulle velge en stasjon, så gikk jeg bare bort til den som var nærmest. Etter to runder, kjente jeg at jeg måtte ta noen alternative øvelser så jeg ikke skadet skulderen igjen.
Men mine øvelser var tvert imot lettere. 90 grader med 5 kg på lårene i 45 sekunder, planken og hoppende airsquat tok veldig på.

 

Men poenget med overskriften på dette innlegget er det som skjedde etter økten. En mann som var på min stasjon kom bort til meg å sa at han valgte den stasjonen jeg var på bevisst. Da ble jeg nysgjerrig.
Han hadde lagt merke til meg flere ganger på senteret og hadde sett at jeg var skikkelig godt trent og sterk. Jeg kunne ikke si meg enig i det, da jeg ikke ser på meg selv som skikkelig trent… 

 

 

Men veldig kult at en mann har baller til å kom bort til meg å si nettopp det.
Det var utrolig hyggelig å høre. Så ser dere en trent mann eller dame, fortell det  – om du har baller til det da 😉

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg