OPPDAL SÅ KLART!

Leike ikke viking – e viking!

 

Det ble en super flott helg på Oppdal noe jeg lever på enda. Mange fine ord ble sagt. Masse latter ( ikke at jeg var den som stod for alt det rare som ble sagt… Eller gjort….), god mat og generelt god stemning. Noen hadde et svært godt kamera, å der ble jeg satt som modell for å teste det ut litt. Dere regnet vel ikke med noe annet enn at jeg gledelig stillte opp. Jeg er og forblir en linselus. Sånn er det bare. Jeg synes foto er kjempe gøy!

 

 

 

 

 

 

 

Jeg gikk meg som vanlig varm. Jeg får så fort puls og jeg blir varm av å bare se folk løpe, så det sier vel sitt. Overbuksen ned på knærne for å lufte ut litt.

He-he..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Her står jeg vet et utedo, som jeg oppdaget etter en kort stund. Det var liksom ikke så vanskelig å lukte det….

 

 

 

 

 

 

 

 

Både litt snø og bar bakke. Sol, og bare sol. For en helg. Nå har jeg kjøpt meg skikkelig med turklær også, så nå er jeg klar for flere turer i marka. Det er jo det som er livet – er det ikke?

 

Naturen er jo bare helt magisk.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Jannike: Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar 😀 Jeg har ikke alltid likt det, da det med å bli trygg på seg selv har kommet med årene.

      Handler om å gi litt mer faen (for å si det rett ut..). Det er alltids folk der ute som synes jeg er for MYE. At jeg legger ut FOR mye – men jeg er jo en blogger, så det hører liksom med…

      Ha en fin kveld du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg