TOPP STEMNING!

Med båtene som ble innstillt, kom jeg meg ikke hjem i går. Uværet tok fullstendig over. Hjem skulle jeg av en grunn, å det var for å være med på den årlige skalldyrsaften. Selv om jeg hadde muligheten til å reise hjem i dag, så valgte jeg heller å takke ja til en annen fest. Foreløpig så er jeg på Frøya, men jeg reiser igjen i kveld. Hva gjør man ikke for å kose seg og slå ut håret litt?

 

 

Deilig å være ved sjøen igjen. Det må jeg bare få si.

 

Selv om helgen ikke ble helt som jeg hadde sett for meg, så blir den tvert i mot noe dårligere av den grunn. Nå skal jeg slappe av litt med en film før jeg blir plukket opp i kveld av en venn.

Lørdag, god stemning og venner. Hva er vel bedre enn det – tenker jeg.

 

Hva skjer hos deg i helgen? Legg igjen en kommentar om du vil.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg