SHADOW

GOD MORGEN.

 

Håper dere alle har sovet godt og er skikkelig klar for en ny dag. Jeg ble faktisk syk i går, noe som er skikkelig kjipt, men føler meg litt bedre i dag. Så får vi se hva en åtte timer med studering gjør, om jeg blir verre, bedre eller… Ikke.

 

I går blogget jeg om at jeg har så stor reiselyst. Skikkelig lyst til å reise vekk, om så bare for en helg. Her er det et bildet av meg med selvutløseren på et hotellrom i Gdansk.

 

Jeg skulle så absolutt ha hatt meg noen fotoshoot selv også, for nå begynner det å bli lite utvalg av bilder til bloggen. Treningsbilder har jeg avtalt å tatt, men så var det de andre bildene da. Det er fortsatt bare 24 timer i døgnet vet dere. Det er jammen meg ikke mye det..

 

Ikke for en travel dame som meg i så fall.

 

Ønsker dere en flott dag. Det er opp til oss selv å gjøre den så bra den kan bli. Så får det være bra nok, tenker jeg.

 

#foto #shoot #fotoshoot #bildet #gdansk

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg