DETTE SER JEG FREM TIL

Nå begynner jeg sakte men sikkert å se lyset i tunellen. Jeg har hatt feber i mange dager, og vært skikkelig sliten. Men i gårkveld så unnet jeg meg en fest med jobben, noe jeg anser som veldig viktig, da vi ikke ser så mye til hverandre. Så jeg bet tennene sammen å ble med på festen. Å jeg koset meg skikkelig!

 

Nå begynner formen å bli bra også, så det kan være at jeg kommer meg på trening innen tirsdag, å det er veldig bra

 

Foto: Nandita Myre Paulsen (NMP)

 

Å jeg har faktisk tenkt å være litt smågal å melde meg på et løp til neste år. Et på 10 km, noe som er helt sprøtt. Det skulle man ikke tro for bare 1 måned siden. Men jeg tenker at jeg bare må prøve det også. Det verste som skjer at jeg må gå litt. Så det er bare å kjøre på tenker jeg.

Teste, nei jeg mener sprenge grenser. Jeg er så himla glad i å utsette meg for ting jeg ikke kan eller det jeg ikke synes så veldig mye om.

 

Ja, det er like rart som det høres ut som. Men man kan jo bare bli en bedre utgave av seg selv tenker jeg.

 

 

Jeg har så langt i mitt liv løpt 6 km i strekk. Så jeg skal vel klare å løpe 4 små km ekstra. Herregud, hør på meg. Dette er jo ikke meg….. 

 

Men det har nå bare blitt sånn. Løping er faktisk litt gøy.

 

 

Så får vi se da, hvordan dette går.

 

Dette har jeg ikke gjort før, så dette klarer jeg helt sikkert……

 

#løp #kondisjonstrening #cardio #kardio #trening #Helse

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg