JEG HAR EN STOR KAMEL Å SVELGE

Jeg trives utrolig godt med min nåværende hårfrisyre da den krever minimalt. Men pannelugg er så utrolig kult. Det er så typete, stilig og .. Ja, jeg liker det veldig. Men jeg må innrømme at jeg ikke orker tanken på å ha det nå.

 

Jeg har en stor kamel jeg må svelge… For en ung Randi Annette i tidlig tjueårene sa følgende…..

 

Når jeg blir 30 år, så skal jeg klippe meg pannelugg og en bobfrisyre, så jeg slipper å se så gammel ut…………..

 

For når du er 20 år, så er 30 år gammelt. Det kan vi aller fleste kjenne oss igjen i, om vi er ærlige med oss selv. Nå er det nemlig ikke mange ukene til jeg har bursdag og faktisk fyller 30 år.

Jeg kan ikke tro det. Ikke ser jeg ut som jeg er 30 år og jeg føler meg ikke mye eldre enn 21 år i dag. Så det å se tilbake på det jeg sa om de som er 30 år, ja det er en kamel å svelge der…..

 

Kjenner du deg igjen med tanke på å tro at en bestemt alder er å være gammel, men så innser du selv når du er der, at du er like ung i hodet som du var den gangen du tenkte nettopp dette?

 

Legg gjerne igjen en kommentar om du kjenner deg igjen.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg