TAKK FOR TILBAKEMELDINGER PÅ DET JEG GJØR

Reklame | Brazfit

Jeg trener selvfølgelig for min egen helse og for å få mer energi i hverdagen. Min hverdag er ubeskrivelig hektisk og det er liten tvil om at trening har hjulpet meg til å prestere med det jeg gjør ellers. Motivasjon må man ha i bunn, det er det ingen tvil på.

 

Bare i dag har jeg blitt kontaktet av tre gutter som har kommentert treningen min. At jeg er til inspirasjon gjør meg utrolig glad. Det gir meg noe, nemlig at det jeg gjør via mine mediekanaler gjør en forskjell. Det gir ikke bare meg noe å vise til, med tanke på min progresjon, men folk har tydeligvis en glede av det.

 

Følg meg på instagram, @randiae og min egen facebookside. Link her.

 

I dag stod jeg opp litt over seks for å trene. Stort fokus på skuldre, bryst, biceps og triceps som var midt i blinken. Jeg elsker å trene overkropp.

 

Det er så deilig å kjenne at det brenner i musklene. At jeg nesten ikke greier å løfte mer, men greier det så akkurat. Og med tilbakemeldinger på treningen min er helt klart noe jeg setter pris på. Jeg trenger motivsjon i perioder jeg også. 

 

Hvem trenger ikke det?

 

Har du trent i dag? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

#trening #styrketrening #helse #Motivasjon

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Du er flink 😀
      Fikk slengt rumpa på trening etter jobb i går, og etter å ha levert mini i bhg i dag. I morgen tenkte jeg en dags pause, så satser jeg på trening torsdags kveld og fredag etter jobb

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg