3 SUPERKULE TIGHTSER FOR DEG

Reklame | Brazfit

Nå i det siste har jeg fått forespørsler fra venner om kvaliteten på treningsklærne fra Brazfit, så her kommer det et innlegg om det.

 

Jeg er svært fornøyd med kvaliteten på klærne, hvordan de er å trene i og at de ser fine ut. Jeg trener vanligvis veldig mye, så det sier seg selv at jeg vasker klærne veldig mye. Jeg har enda igjen å oppleve at skriften på klærne sprekker eller blir stygge, det har nemlig aldri skjedd.

 

For å vise dere noen av mine favoritter når det kommer til tights, så ser dere tre superkule tightser nedenfor, som kanskje også er noe for din smak.

 

Kombinasjon av lilla og sort.

 

 

 

Opplever at denne tightsen former seg fint etter kroppen, og jeg liker godt t den er litt høy i livet.

 

 

 

 

 

 

Denne elsker jeg, rett og slett. Synes den er så fin. De sorte detaljene gjør det lille ekstra med den gråe tightsen. Den sitter som et skudd og er veldig aktuell til treninger med høyt tempo, da den sitter kjempe godt.

 

 

Min rabattkode: Randiae20 som gir 20%. Alltid fri frakt.
Hvilken likte du best av disse tre? Legg gjerne igjen en kommentar.

#treningstights #treningsklær #reklame #Brazfit

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg