DEN JÆVLA KLUMPEN

Jeg tenkte bare, du kødder med meg nå??!!

 

 

Selvfølgelig skulle jeg våkne med en klump i halsen. Jeg aner ikke hvor den kom ifra, men halsen var skikkelig øm og vond. Men med en kopp te med honning fra morgenen av, gjorde susen. Så håper jeg at jeg ikke våkner med denne klumpen igjen i morgen. Plutselig smalt det liksom. Uten forvarsel…

 

Jeg har min første eksamen om to uker å jeg kjenner at jeg ikke har tid til å bli syk. For når passer det å bli syk liksom…..
Det er mye som skjer om dagen, det er det ingen tvil på. Så det er kanskje ikke så rart at jeg kjenner på dette. 

 

Den klumpen jeg har i halsen håper jeg forsvinner fort. Jeg orker faktisk ikke å være syk nå. Nå vil jeg trene og være i form. Få mer energi. Ja, jeg vil være frisk. Jeg har jo bursdag snart også. Det må vi ikke glemme…..

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Hei på deg du har kjempefin blogg vil du se på diktene mine ❤️ Å hjerne følge meg på Min vei 😊 du har verdens fineste blogg eit godt innlegg ❤️ Ha ein fin dag videre😊 vil du følge bloggen det hadde vert kjempebra 😊❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg