ER JEG KLAR NÅ DA?

Reklame | Brazfit

Jeg har vært helt snål i hele dag. Energien har vært på topp i hele dag, og jeg vet ikke om det var musikken som bestod av alt fra rock til Backstreet Boys fra morgenen av som gjorde det, men jeg kan love dere at det ble bra med dansing, synging og risting på hodet (jeg kjenner faktisk snev av stølhet i nakken på grunn av det… Så det gikk ikke rolig for deg. For å si det sånn).

 

Men musikk fører til god stemning, så ja, kanskje det var det? Pluss at jeg kjente at formen var litt bedre i dag, som betyr at jeg kan trene i morgen. Å som jeg gleder meg. Jeg tror ikke jeg kommer til å sovne med det første i kveld, for det er som lille julaften, faktisk. Helt sant. Jeg ser så frem til å trene i morgen.

 

 

 

Har du det på samme måte når det har gått noen dager eller uker siden sist du trente? Jeg trente sist gang på mandag denne uken. Så det er ikke så lenge siden, men det er lenge nok.

 

#trening #motvasjon #Motivert #helse #gym

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg