KIROPRAKTOR NESTE

Reklame | Brazfit

I morgen smeller det, bokstavelig talt. Da skal jeg få sjekket disse knærne som stadig svikter meg. Kroppen tålte ikke å bli 30 år, tydeligvis. Desember i fjor begynte smertene på grunn av joggeturer som jeg absolutt ikke var vant til. Og nå orker jeg ikke å være plaget med det så derfor oppsøker jeg hjelp og skal i slutten av måneden på MR.

 

For nå er jeg lei.

 

 

 

 

 

Operajson er bare helt uaktuelt. Det er kun når jeg jogger (ikke hver gang faktisk..) at jeg har disse smertene så jeg håper og tror t det er mange alternativer før en operasjon er et tema. For det er uaktuelt.

 

 

 

Husk at det fortsatt er tilbud på hele nettbutikken til Brazfit. Dersom du benytter deg av min rabattkode som er randiae20, får du ytterligere 25%avslag på ditt kjøp.

Direkte link her.

 

Ha en fortsatt fin kveld.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
      1. Takk 🙂 Det gikk fint og jeg fikk gode nyheter. Kneet er bra, men veldig mye annet som ikke er bra.

        Men da er det bare å trene og tøye mer riktig.

        Ha en fin kveld og takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg