STOR TAKK TIL SOKNEDAL BAKERI & KONDITORI

Reklame | Soknedal bakeri & konditori

Her er det ikke vanskelig å la seg friste. Jeg var så heldig å få inngå et samarbeid med Soknedal bakeri & konditori Ilsvika i forhold til min 30 årsdag. Ja, det er skikkelig rart å si det, men min 30 årsdag.
De er nyoppstartet i Ilsvika i Trondheim og de kan by på mye god å bite i til en ganske rimelig pris, sammenlignet med deres konkurrenter.

 

Alt fra bakevarer til kaker var noe av det de kunne by meg på på min store dag.

 

Her ser dere litt av dere utvalg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Du kan følge de på facebook ved å trykke her og deres instagramkonto, @soknedal

Deres åpningstider i Desember:
(De holder åpent med vanlige tider til 23 desember).
24: Åpent kl 9.30-15.00 
25. og 26: stengt
27. 28. 29. og 31: Åpent 9.30-15.00

Vanlig åpningstid fra 2. januar

 

 

Vel hjem kom jeg med mye godt som jeg skulle servere gjestene mine.

 

 

 

 

 

 

Visste dere at jeg som ung ble kalt for bollejenta fordi jeg alltid kjøpte meg 8 pk med boller? Jeg elsker boller enda den dag i dag.

 

 

 

 

Suksessterte eller gulkake, som jeg kaller det. Min favoritt nummer en. Jeg elsker denne kaken.

 

 

 

 

Franske makroner. De selges i 6-pk. De var skikkelig gode. Ekstremt godt til en kopp kaffe.

 

 

Og min egen hjemmelagd gele med smak av jordbær. Den fikk jeg masse skryt av. Men sjokoladepuddingen er kjøpt i butikk.

 

 

 

 

Croissant – det er nesten bedre enn boller. Det er faktisk bedre en boller. Jeg elsker det.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tusen takk til Soknedal bakeri & konditori Ilsvika for et godt samarbeid. Dette gjorde dagen min ti ganger lettere til min 30 årsdag. Med det å sitte å lese og skrive til eksamen så var dette en stor lettelse når leiligheten skulle fylles med gjester.

Tusen takk til alle som prioriterte å komme i bursdagen.

 

#soknedalbakeri #soknedal #bakeri #bursdag #bakst #kaker #ilsvika #trondheim

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg