OPPSKRIFT PÅ SUNN SNACKS

Jeg er kjent for å være glad i mat. Kjent for å snakke om neste måltid i det jeg sitter å spiser. Mat er veien til hjerte – i så fall mitt.

 

Det å bruke tid og penger på mat er for meg en stor prioritering. Det kan være alt ifra det å gjøre lunsjen litt ekstra interessant og fristende, til å variere med å legge på noen skiver agurk eller paprika på brødskiven. For meg er variasjon viktig, mest fordi at jeg veldig fort kan bli matlei.

 

Oppskriften er enkel:

1 Ss kos

2 Ss hygge

Valgfri mengde grønnsaker

Maaruddip – hollyday for eksempel med en boks creme fraiche.

 

Greit nok dippen ikke er av den sunne typen, men så mye sunt snacks veier opp for den. Og er man ekstra nøye så kan man lage dipp selv også.

 

 

 

 

 

 

 

Noe for deg?

 

#sunn #snacks #helse #kos #hygge #blomkål #paprika #agurk #dipp #gulrot #grønnsaker #maarud #maaruddip #cremefraiche #tine

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg