1 DESEMBER – HELT SYKT SPØR DU MEG!

Jeg har ikke tenkt på det å pynte til jul – helt til nå. Venner sender meg snap og bilder av deres barn, deres hjem og alt som minner om jul. Å her sitter jeg. 1 desember med en kopp kaffe som minner om jul. Og rent lite ellers. Jeg har vokst opp med kaffe med kanel i desember. Det luktet alltid så godt og det vekker så mye minner. Så det er en tradisjon jeg skal ta med meg videre.

 

Filterkaffe med litt kanel før den traktes – magisk!

 

 

Jeg pyntet faktisk juletreet mitt i fjor med to kompiser fra klassen. Drakk julebrus og spiste grøt. Hørte på julemusikk også. Ja, det ble stemning, i en ellers så dyster periode. Eksamensperioden er ikke så fin, så da må man gjøre det beste utav det.

 

Når er det greit å pynte til jul, synes du? Har du noen spesielle tradisjoner? Legg gjerne igjen en kommentar.

#jul #julestemning #julepynt

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg