MIN FØRSTE JOGGETUR UTENDØRS ALENE – TIL HELVETE MED APPEN!

Reklame | Brazfit

Jeg satt å leste til eksamen å koset meg faktisk veldig mye, da ting begynner å feste seg. MeN tanken om en joggetur utendørs slo meg, og før den tanken skulle forsvinne, måtte jeg bare kaste meg rundt å få på meg treningsklær og utesko.

Men som ekstra motivasjon så lastet jeg ned en app som skulle fortelle meg tid og hvor langt jeg hadde løpt – perfekt tenkte jeg.

 

Stor i kjeften…..

 

#traininsane topp fra Brazfit.

 

Det er bare 5 år siden jeg løp maks åtte minutter i strekk og holdt på å gikk avgårdet. Så kondisjonen har virkelig kommet seg. Jeg løp i 30 minutter i strekk, noe jeg er svært fornøyd med. Med tanke på at jeg løp utendørs og alene. Kunne løpt enda lengre da jeg hadde mer å gå på, men det var ikke så motiverende når jeg ikke visste kor langt jeg hadde løpt på grunn av et eller annet med appen jeg lastet ned. Kjempe kjipt, men jeg kom meg ut å fikk en fin opplevelse.

 

Da jeg løp jentebølgen i vår løp jeg 5 km på 25 minutter. Så jeg regner med at jeg løp litt tregere nå siden jeg ikke hadde flere rundt meg som løp. Så pluss minus, kanskje det ble 5 km i kveld også.

 

 

Jeg avsluttet med noen styrkeøvelser. Videoene finner dere på min instagramkonto, @randiae, “min historie”.

 

Lag dere en magisk kveld. Selv smiler jeg godt og er veldig fornøyd.

 

#løpetur #løpe #løping #motivasjon #cardio #kondisjon #trening

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg