NÅR JEG KAN – KAN DU!

Reklame | Brazfit

Det er faktisk slik at jeg nesten ikke tror det selv. Jeg vet jeg var ute å løp i marka i kveld, hele 5,8 km som er flere mil i mine øyne. Spesielt med tanke på nysnø og utfordrende underlag til tider. Jeg vet jeg fikk sting på slutten. Jeg vet føttene knapt ville rikke på seg, men jeg vet jeg hadde riktig fokus. Jeg tenkte tanker som at dette er godt. Å kjenne på snøen som dalte ned. Se den fine naturen. Jeg fikk etter hvert sting, og det gjorde så vondt. De siste to kilometerne sa jeg stille for meg selv noen gloser. For det gjorde så vondt.

 

Pusten var helt gåen. Smerten økte betraktelig. Det var ren smerte. Men jeg vistse jeg ikke kom til å dø. Det stod ikke på livet liksom. Så det var bare å bite tennene sammen. Jeg hadde et behov, å det var å kjenne på en annen smerte enn det jeg kjenner på til daglig. Tidsklemma og alt som skal pugges til eksamen. Jeg har fire eksamener hengende over meg. Jeg var nødt til å komme meg ut på en tøff løpetur. En løpetur for meg er i utgangsountket tøft, da jeg jobber skikkelig mye med meg selv til bli glad i det.

 

Tvinger meg selv, rett og slett. Det er den eneste måten å oppleve mestring på. Det er ved prøving og ved feiling. Å jeg har bestemt meg for å løpe en del nå, så da er det ingen vei tilbake.

 

 

Når jeg kan, så kan også du.

 

#cardio #løping #kondisjonstrening #kondisjon #helse #trening #trondheim #3t #3ttrening #utfordring #mestring #smerte

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg