6 KM GÅTUR – GOD PAUSE FRA DIGITAL UNDERVISNING

Det er hyggelig å kunne ha kontakt med studievenner og venner ellers over skype, men jeg må si jeg blir sliten av å sitte helt i ro over flere timer. Etter å ha vært i frisørbransjen i 14 år, er jeg ikke så vant til å sitte mye i ro. Men det skal også sies at jeg har studert i seks år nå, så litt vant har jeg naturligvis blitt.

 

 

Det var litt vind og en god del regn i går ettermiddag, men det var akkurat det været jeg ønsket å gå tur i. Noe som kunne røske litt i meg. At jeg kunne få litt vind og regn i ansiktet.

 

 

 

 

 

Varm kakao med røskende vær utenfor. Stas, rett og slett.

 

 

 

 

 

 

 

 

Så langt i dag har jeg ikke vært utendørs, men jeg skal en liten tur på butikken litt senere, når det forhåpentligvis er litt mindre folk der. Jeg tror dette blir min fjerde eller femte tur på butikken på tre uker. Så jeg prøver å handle det jeg trenger, og da ikke oftere enn absolutt nødvendig.

 

Og det anbefaler jeg dere alle å gjøre.

 

 

Lag dere en god dag videre.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg