Å DER FIKK JEG BEKREFTET HØNEMOREN I MEG SELV!

Snakk om å være på vakt. Jeg kan ikke tro det selv. Nesten så jeg vil le litt av meg selv. Men er jeg en hønemor, ja da er jeg en hønemor.

Jeg er svært opptatt av at de rundt meg har det bra. Å da spesielt barn. I natt hadde jeg et eksempel på nettopp det.

 

Mitt kjæreste fadderbarn, Mikael sov over til meg. Det var utrolig koselig. Det ble både lek, film og kveldsmat. Og vi gikk til sengs klokken 19.00.
Etter å ha lest en og en kvart bok, sa han at han ville sove. Ja, det var selvfølgelig ikke noe problem. Gullet skulle så klart få sove.

 

Men i hele natt har jeg våknet sikkert 6-7 ganger bare for å se på han, at han hadde det bra. Jeg var redd han skulle ligge uten dyne å bli kald. Redd for at han skulle ramle utav sengen. Han er 4,5 år, så jeg burde jo bare sovet godt.

 

Mikael for noen år siden.

Men neida. Dette er vel typisk nybakte foreldre også. Lytter når barnet sover og passer på. Men dette gikk knirkefritt og jeg har fått selvtillit. Jammen greier jeg å ta vare på et barn også. Ha-ha. Ikke at jeg var i tvil, men det er jo aldri feil å få teste seg selv på nye områder.

 

Nå kaller jobben. Lag dere en magisk dag. Vær der for barna og gi de kjærlighet- de er så skjønne <3

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg