Å NYTE DEILIGE SOMMERDAGER

Jeg må si jeg har hatt en bra fin sommer. Den følelsen av å kan gjøre det man har lyst til fordi man faktisk kan er noe jeg skjeldent kjenner på. Stort sett er det studiene som bestemmer hverdagen og det er ikke så mye av hva jeg vil, men heller mer hva jeg må. Men heldigvis er jeg veldig motivert til dette semesteret da det skjer veldig mye nytt. Også er det mitt siste år som student. Det er vel lov å si at jeg ikke har noe i mot at jeg snart begynner å se målet……

 

Men nettopp av den grunn at det er så hektisk ellers i året, så har jeg nok satt ekstra stor pris på denne sommeren. Grilling av både kjøtt og fisk er virkelig på sin plass på fine sommerdager.

 

BIldene er ifra tidligere i sommer.

 

 

 

 

 

Jeg er skikkelig glad i det å lage mat, og ikke minst det å spise god mat. Det skal så lite til for å gjøre en middag litt mer spennende.

 

 

 

 

 

 

 

 

I morgen skal jeg på jobb igjen (frisørjobben) og på onsdag skal jeg ha min første arbeidsdag hos Toyota Bilia i Trondheim. Gjett om jeg gleder meg.

 

 

Nå begynner sommeren å runde av om ikke så alt for lenge. Og det er greit. Høsten er fin den også.

 

Eller hva sier du?

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg