ALLE GODE TING ER TRE – DETTE BLE DAGENS AKTIVITET

Reklame | Brazfit

I dag har jeg virkelig vært i aktivitet og det har vært så utrolig herlig. I og med at jeg startet min internship i dag, (noe dere mildt sagt har fått inn med teskje nå. Ja, jeg har gledet meg skikkelig til denne dagen og nå var den endelig her). I så fall så innebar det over 3 km ekstra på sykkelen per vei, så bare i sykling så har jeg syklet ca 12,5 km i dag.

Selv om det ikke blir en treningsøkt i den grad at jeg fokuserer på å ta meg fullstendig ut, så blir det puls og litt trening likevel. Perfekt for min del som elsker å være aktiv.

 

 

Og ikke nok med det, men jeg gikk på topptur i kveld med ei venninne på nesten 8km. Kjempe godt – rett og slett nydelig. På en måte tre økter med trening. Sykkel til og fra også en flott topptur.

 

Tightsen er sponset av Brazfit.

 

 

 

 

 

 

 

 

Meg og Miriam. Alltid masse latter og alltid fine samtaler. 

 

 

 

 

 

 

 

Også overrasket hun meg meg energibar og iskaffe på toppen. Det ble jeg utrolig glad og takknemlig for. Takk <3

 

I dag har jeg virkelig rørt meg masse og fått opplevd utrolig mye. Masse inntrykk – rett og slett en magisk dag. Jeg sluttet på jobb klokken 16 og middagen var ferdig og spist en time etterpå. Og jeg bare kjente på hvor deilig det var å tenke på at jeg hadde muligheten til å gjøre hva jeg ville. Akkurat det jeg ville. Jeg måtte ingen verdens ting. Ikke måtte jeg lese. Ikke måtte jeg stresse. Dette er en hverdag jeg virkelig ser frem til etter studietiden. Det må jeg bare få lov til å si.

 

Og hva er vel bedre enn en topptur, frisk luft og godt selskap? Noen legger seg med et smil om munnen –  og noen er meg.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg