DAGENS TRENINGSØKT – TRE ULIKE ØKTER MED ULIK INTENSITET

Reklame | Brazfit

I dag hadde jeg nok en gang bestemt meg for at jeg skulle trene. Og den enkleste måten å få uført det på er å ha på treningsklær fra innerst til ytters med en gang, selv om jeg skulle sitte med studier fra klokken 10.00 til 17.00. Da ble det det trening etter studier og middag. Det fungerte bra det også

 

Planen min for i dag var egentlig å ta noen styrkeøvelser, men slik ble det ikke.

Først trente jeg 30 minutter med Yoga. Deretter nye 30 minutter med Tabata. Den økten kjørte jeg på alt for heftig. Men det var fordi jeg ville presse meg til det ytterste. Hørselen på det ene øret forsvant like før økten var ferdig også ble jeg litt kvalm. Spørs om jeg tok i litt mer enn det jeg burde. Og i tillegg til det så sa jeg før den tabataøkten at jeg ville gå en tur etterpå. Det angret jeg på når jeg var ferdig med å trene.

 

 

Men gåtur ble det. 3,3km gåtur i behagelig tempo. Med kald vind og regn i fjeset. Så uken her har jeg virkelig vært flink. Men det er på høy tid også. Det handler nok om å bli vant til å trene på en annen måte enn hva jeg har gjort før. Samt få erfaring med hvordan følelse det gir å trene hjemme versus treningssenter. Så er det bare å få det inn som en rutine.

 

 

Bare er det nok ikke. Men det blir lettere med den erfaringen om at det kan være gøy med hjemmetrening også.

 

 

Sliter du med motivasjonen? Hvis ikke – hva trigger deg til å trene hjemme? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg