DET TEKNISKE SVIKTET – DA MÅTTE JEG UTFORDRE MEG SELV

Reklame | Brazfit

Jeg er som kjent veldig gald i mandager av den enkle grunn at da kan jeg starte uken med blanke ark. Og mandag er også en fantastisk dag å starte med en god treningsøkt. Men når jeg ankom treningssenteret så var det noe galt med det tekniske, så jeg kom meg rett og slett ikke inn. Jeg kunne riktig nok ha betalt en drop-in time, men det så jeg på som unødvendig, å betale ekstra for det så jeg på som bortkastet penger. Så da ble det enten å dra hjem og ta en dusj og starte dagen med ingenting eller å faktisk utfordre meg selv.

 

 

Lyst på fine treningsklær som passer godt til all slags trening? Besøk nettsiden til Brazfit og benytt min rabattkode som gir 20% avslag. randiae20

 

 

Og som mange av dere kanskje vet, så er det å jogge noe av det tøffeste jeg utsetter meg selv for. Det er altså det kjipeste jeg gjør når det kommer til trening. Men igjen, så har jeg jobbet godt med meg selv og det å like å jogge i snart to år, og det er heldigvis ikke så ille å jogge lenger, selv om det fortsatt er det kjedeligste jeg vet.

 

Men man må noen ganger sette seg selv i utfordringer og kjipe situasjoner for å takle det å greie å være i disse situasjonene. For livet er slik. Det er ikke bare kos og behagelig. I så fall er mitt liv sånn. Jeg vet ikke med deg.

 

Det ble 3 km løping. Skulle hatt på piggsko, da det var glatt, men det var bare å ta det rolig der det var glatt, så det gikk fint.

 

Starter din uke med trening?

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg